KOSZYK ZAKUPÓW   W TWOIM KOSZYKU   0 PRODUKTÓW





STRONA GŁÓWNA O SKLEPIE REGULAMIN KONTAKT


KATEGORIA:
»   EXLIBRIS
»   PORTRET
»   RZEŹBA

SZUKAJ:
Kategoria:

Cena:

Dla:

» Znajdź

REGULAMIN
§ 1 Sklep

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż obrazów za pośrednictwem sieci Internet.

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.emesowo.pl , w wyjątkowych przypadkach: telefonicznie 503676755 lub e-mailowo gosia.seweryn@wp.pl

2. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili dotarcia informacji o przelewie opłacającym zamówienie na konto sklepu.

3. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie klienta.

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu w dniu złożenia zamówienia.

5. Obrazy, i ekslibrisy przygotowywane na specjalne zamówienie klientówsą wysyłane po ich zrealizowaniu i nie mogą zostać zwrócone, w związku z czym prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ zwroty nie są przyjmowane.

§ 2 Dostawa i odbiór

1. Towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty, chyba, że jest to rzecz robiona na zamówienie to czas ten może być różny w zależności od tego jaki jest potrzebny na stworzenie danego produktu.

2. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką listową poleconą, priorytetową lub paczką priorytetową.

3. Na życzenie klienta przesyłka może być zrealizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej, przy czym przed kupnem potrzebny jest kontakt, aby ustalić dokładny koszt przesyłki.

4. Sklep nie wysyła przesyłek za pobraniem.

5. Jeżeli towar ma być wysłany listem ubezpieczonym, koszty ubezpieczenia pokrywa kupujący.

6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez doręczyciela. W razie wątpliwości co do wyglądu przesyłki, jeżeli są widoczne uszkodzenia czy ślady otwierania, nie należy jej odbierać i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację. 

§ 3 Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru paczki w obecności kuriera. Warunkiem przyjęcia będzie spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera.

2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy kontaktować się z właścicielem Emesowo.pl - Małgorzatą Seweryn. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu na adres podany przez właściciela.

3. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi gotówki.

4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany do Kupującego, na jego koszt, z decyzją: Oddalone.


©2011 eMeSowo - sklep internetowy z twórczością Małgorzaty Seweryn  |  Tel: 503-676-755  |  E-mail: gosia.seweryn@wp.pl